Túl sok információ rólam- TAG

Amikre egyébként senki sem kíváncsi

 

So! (Na, olyan régen voltunk, hogy már magyarul sem tudok. Zseniális.) Marha régen nem volt bejegyzés vagy életjel rólam (jó, talán nem eléggé régen), így úgy gondoltam, egy gyors kis taggel jelentkezem most, mert a karácsonyi kellemes kis kikapcsolósdás volt, így készítek egyet ost is, még hozzá, hogy kicsit személyesebb is legyen, a túl sok információs taget hoztam, márha ez bárkit is érdekel. (Kétlem.) De megvolt a három zásójel két mondaton belül, úgyhogy kezdjük is!

Mi van rajtad? Egy Marks & Spencer- pizsama.
Voltál már szerelmes? Talán.
Volt már borzalmas szakításban részed? Nem, még soha, de remélem nem is lesz. Mondjuk valószínűleg eme reményeim nem érnek sokat, de ki tudja. 
 Milyen magas vagy? Alacsony vagyok, 158 cm.
 Hány kg vagy? Sok, legyne elég ennyi. De tényleg sok, tehát nem csak annyi, hogy 55 kg vagyok, sokkal több. (És itt a okkal nem 1-2, 3-4, 5-6 kg- ra utal.)
 Vannak tetoválásaid? Nincsenek, nem is lesznek, bár amúgy tetszenek, de... Nem tudom. Ha tizstában volnék azzal, hogy kb.40 éves koromban meghalok, akkor televarratnám a testemet. De így, hogy iyen információ nincs a birtokomba, és valószínűleg nem is lesz, túl racionális a gondolkodásmódom ahhoz, hog valah is rám kerüljön egy.
 Vannak piercingjeid? Nincsenek, de ez nem is tetszik. Maximum a több füllyuk, ami szerintem nem számít piercingnek.
 OTP? (kedvenc párod) Sorozatra gondolva Felicity és Gus a Váratlan utazásból. (Ide képzeljetek egy cukcsicsajsziszívecskécskét.)
 Kedvenc sorozatod? A feljebb is említett Váratlan utazás.
 Kedvenc márkád? Attól függ, milyen termékekben.
 Van valami ami hiányzik? Több idő jól jönne.
 Kedvenc dalod? Tina Turner- Goldeneye (Igen, megint visszaváltottam.)
 Mennyi idős vagy? Nem vagyok idős, inkább fiatal, avagy kitérek a kérdés elől- time.
 Mi a horoszkópod? Bak.
 Mi az amit keresel a párodban? Humor, józan ész, és könyörgöm, tudom, hogy nehéz, de viseljen el minden marhaságommal együtt!
 Ki a kedvenc színészed? Audrey Hepburn.
 Mi a kedvenc színed? Fekete. És a fekete. Meg egy kicsit a fekete is.
 Hangos vagy halk zene? Fülhallgató minden mennyiségben, de ha valami érzést akarok nagyon kiadni, akkor hadd ordítson.
 Hova mész ha szomorú vagy? A szobámba, ledőlök az ágyra, és pszichopatáskodom egy sort. És ne, ezt inkább ne kelljen bővebben kifejtenem.
 Mennyi ideig zuhanyzol? Fürödni szoktam.
 Mennyi ideig tart elkészülni reggelente? 15 perc. Igényesség reload. (Amúgy igényes vagyok, csak gyors.)
 Verekedtél már valaha? Nem hiszem, hogy pár ártatlan testvéri hajhúzás számít, így pedig  válaszom nem.
 Mi vonzó számodra egy emberben? Az első jó pont, hogy ha már olyan mély a kapcsoltaom valakivel, hogy megmutatom neki a valódi énemet, azt is elviseli. Aztán humor és intelligencia, természtesen.
 Mi visszataszító számodra egy emberben? Hm. Jó kérdés. Ha az illető egy idióta, akkor semmiképpen se reméljen semmit, a humor hiánya is gond, a túlzott önimádat (a minimális még csak kedvemre való is) és a bunkóság.
 Miért kezdtél el blogolni? Nem emlékszem, valószínűleg csak jött az ihlet. 
 Mitől félsz? A magasságtól NAGYON.
 Min sírtál utoljára? Úgy igazán a szüleim majdnem-válásán. (Jelentem, mégsem válnak.)
 Mikor mondtad utoljára valakinek hogy szereted? Ma, anyukámnak.
 Honnan jött a blogger neved? A CocoChanelEszterrrka mindenhol a nevem, az eleje az első számú példaképem, Coco Chanel, a vége pedig a nevem, Eszter, amit utálok, ha becéznek, de valahogyan amikor kitaláltam kisebb koromban "oan naon menciii ötlet volt a három r". De egyébként ez érdekes módon mai napig tetszik, tehát ennyi. A blog neve pedig (Divat, könyvek és a többi) az életem akkori- vagyis, amikor a blogot létrehoztam, annak idején- legfontosabb dolgaim a divat és az olvasás, az és a többi pedig csupán annyira akart utalni, hogy bár ez a két téma foglalkoztat(ott) legjobban, másról is szándékoztam írni.
 Mi az utolsó könyv amit olvastál? Kiera Cass- Párválasztó történetek 2.
 Most mit olvasol? Jelenleg semmit, kéne néznem valamit.
 Mi volt az utolsó film amit megnéztél? Ez is jó kérdés, elég régen néztem filmet. Nem emlékszem.
 Kivel beszéltél utoljára? Anyukámmal, aki megzavart blogolás közben. (Szeretlek, anyu!)
 Mi a kapcsolat közted és aközött akivel utoljára sms-eztél? A testvérem. Ilyen kapcsolatra gondoltatok?
 Kedvenc kajád? Sablonosan a pizza. Bár most konkrétan rosszul vagyok, ha rágondolok.
 Hova szeretnél elutazni? London, Párizs, Los Angeles (bár régebben nem akartam kijutni Amerikába, egy újonnan jött oknál fogva már volna kedvem menni), Madrid, Róma és Milánó az első számúak.
 Hova utaztál utoljára? Ha hosszabb útra gondoltok, Svájcba.
 Van valaki aki tetszik? Nem kifejezetten.
 Kit csókoltál/pusziltál meg utoljára? Nem adok senkinek sem puszit, de apukám adot nekem utoljára.
 Mikor szóltak be utoljára? Közvetlenül nekem pár hónapja.
 Kedvenc édességed? Skittles minden mennyiségben, gyümölcsös (multivitaminos) Mentos, süteményekben pedig a képviselő fánk.
 Milyen hangszeren játszol? Zongorázom, legaábis tanulok rajta játszani.
Kedvenc ékszered? A gyöngyfülbevalóm.
Sportolsz? Öhm. Szép napunk van. Jó, néha igen, de nem űzök semmilyen sportot rendszeresen.
Mit énekeltél utoljára? Azta, jó kérdés. Talán a Bár mindenki láthatná című dalt a Mulanból. (Újabban az egyik kedvencem.)
Kedvenc csajozós szöveg amit neked mondtak? Még nem volt részem ilyen élményben.
Használtál már pasizós szöveget? Ha igen mi volt az? Nem, soha, és nincs is tervben, hogy szövegeket használjak, egyszerűen önmagam szeretnék lenni.
Mikor lógtál valakivel utoljára? Hétfőn az egyik barátnőmmel.
Kik készítsék el ezt a bejegyzést? Mit érdekel az engem?

 

Szóval, köszönöm a kis figyelmet, ez a bejegyzés senkit em érdekelt, sziasztok.