Egy új kezdet

Sziasztok! Ha esetleg idetévedtetek, láthatjátok, mennyire megváltozott a blog egész arculata, stílusa és így szerteném a témáját is teljesen megváltoztatni. 

Amikor létre hoztam ezt a blogot még csak egy kislány voltam. Ennek lassan 10 éve, és bár még mindig nem tartom magamat tényelegesen felnőttnek, azt hiszem, mondhatjuk, hogy a kezdetekhez képest bizony felnőttem. El is hanyagoltam a blogot jó pár évig, most azonban azt érzem, végre vannak olyan dolgok és témák, amikről szívesen írnék és talán hasznos, értékes tapasztalatot és tudást tudnék átadni általuk.

A kihagyott idő alatt leérettségiztem, felvettek egyetemre és elég sokat utaztam. Szeptemberben kezdem az egyetemet történelem szakon az ELTE- n. Ez azt jelenti, hogy új városba, sőt új országba költözöm (szlovák állampolgár vagyok egyébként), és talán ez a blog majd egyfajta terápiaként is szolgálhat. Emellett csak szeretném valahol megosztani a jelenlegi szenvedélyeimet, mint a történelem, utazás, nyelvek és hasonlók. Ahogyan értem és változtam azt hiszem, most már sokkal értékesebb tartalmat tudok majd átadni és talán valakinek még segíteni is tudok vagy olyan információkkal szolgálni, amiket korábban nem tudott. 

A korábbi posztjaim sorsáról még nem döntöttem, néhányat mindenképpen archiválni fogok, de pár talán fent marad. Az is én voltam, ha kiakasztóan fiatalon és nagyon megkérdőjelezhető stílusban is. Minden esetre most egy hatalmast fordulatot akarok venni ezzel, és változtatni.

A tervek szerint írok majd történelmi fun facteket, tippeket olcsó utazással kapcsolatban fiatalként, élménybeszámolókat és talán némi segítséget az egyetemi élet megkezdéséhez Magyarországon, főleg külföldi hallgatóként, ami nekem is jól jönne ezekben az időkben valakitől.

Remélem, tudok majd ezen az úton haladni. Jelenleg pozitív érzéseim vannak ezzel kapcsolatban.

Addig is... Szép napot!