Karácsonyi kérdések

Túl személyes információk, amiket én egy internetnyi emberrel közlök

Karácsony lázban égve úgy döntöttem, hogy a Karácsonyi TAG kérdéeit válszolom meg, és tudom, hogy ez többnyire videók részére van kitalálva, legalábbis ott használják, most én blogbejegyzés formájában teszem meg ugyanezt.


Kedvenc karácsonyi filmed,színed,ételed,illatod,dalod,parfü
­möd? Film: Boldog karácsony, Hetty néni!, csak azért, mert Váratlan utazásos, de igazából a hangulat miatt minden harmadrangú és jó karácsonyi filmet megnézek és élvezek is.

Szín: Arany minden mennyiségben, gondolom az annak számít.

Étel: Nekünk a menü mindig hal és lencseleves, mindkettőért odvagyok, így azok.

Illat: Fahéj, vanília és fenyőfaillat. Majdnem írtam valamit, amiben lett volna egy csillagos, hangulatjel és sok ujjongó ááááááááá betű, de rájöttem, mennyire nem illik a blog aruclatához.
Karácsony napján: pizsi vagy csini? Reggel és napközben pizsi, este kiöltözés.
A cukorpálcát vagy a mézeskalácsot szereted jobban? Cukorpálcát még csak életemben egyszer ettem, azt is nyáron, viszont a mézeskalács örök best.
Elektronikus vagy postai képeslapot szereted jobban? A postai sokkal személyesebb, manapság sajnos egyre ritkább. Szerintem erre a válasz teljesen egyértelmű-
Igazi vagy műfenyő? Nekem nincs karácsony igazi fenyő nélkül.
A karácsonyi ajándékokat szenteste vagy 25-én reggel nyitod ki? Szenteste, de vannak, akik számomra érthetetlen módon 24- én reggel.Pedig az még csak nem is karácsony.
Építettél már mézeskalács házat? Én nem, de anyukám igen,amikor óvodás voltam.
Mit szeretsz csinálni a szünetben? Tulajdonképpen semmit. Pihenni, olvasni, írni, meg általánosan hülyének lenni.

Mit fogsz idén az ünnepekkor csinálni? Azt, mint mindig. 24- én reggel és délelőtt lustulás ezerrel, délben ebéd a mamámnál, ott maradok délután is, este húzás haza, otthon pedig vacsora, majd ajándékbontás.

Legkínosabb karácsonyi ajándékod? Nem jut eszembe.
Csináltál-e már valaha hóembert? Persze, ki nem?
Mikor díszítitek fel a karácsonyfát? 23- án (holnap) este.
Mi a legfontosabb számodra a karácsonyban? És mi a legjobb benne? Legfontosabb a családdal való együttlét (ez kétrételmű volt, javítom) töltött idő, a béke (nálunk legalábbis ilyenkor mindig hatalmas béke honol). A legjobb igazából nekem az azt megelőző egy hónap. Nem magát az ünnepet szeretem, hanem a hangulatot, ami előtte uralkodik országon-világon.

Be szoktál öltözni mikulásnak? Nem, és nálunk senki sem szokott már amióta megszülettem, mert a kisgyerekek ugye félnek tőle, így mi ilyet inkább nem tettünk. Meg úgy általánosságban eléggé idétlen.
A távoli rokonaidat is meg ajándékozod? Nem.
Ilyenkor kidekorálod a szobádat? Kerül fel pár télies dekoráció, de ennyi.
Ebben az évben mit szeretnél a leginkább megkapni karácsonyra? Húha. Leginkább? Adtam egy fix listát, amit kapni szeretnék, így biztos arról valamit. De konkrétan I don't know.
Minden évben új díszeket vesztek a karácsonyfára? Nem, már évek óta ugyanaz van, esetleg néha veszünk hozzá egy-egy újabb kollekciót.
El szoktatok menni az éjfélimisére? Tavaly akartam menni, de rájöttem, hogy ennyire mégsem vagyok vallásos, meg úgy egyébként is.
Szenteste szoktatok rokonokhoz menni? Nem, ide jönnek a nagyszüleim, meg itt vagyok a szüleimmel és a húgommal.
Ilyenkor mi a karácsonyi "menü"? Hal, krumplisaláta és lencseleves.

 

Azt hiszem, nálam most ez a karácsonyi hangulat két bejegyzésben nyilvánult csupán meg, sorry, ez van. Így sikerült. Ezért most kaptok pár tumblr- ös, mindenki által ismert, tömeg karácsonyi képet. (Lehet, hogy olyan is lesz benne, ami a tavalyi, roppantul optimista bejegyzésben is volt, amikor még átllagos divathír bloggernek tituláltam magamat és ennek megfelelő cikkjeim voltak.)

 

 

 

 

Szóval:

 

 

Tudom, hogy giccses és átlagos egy gif, de hagyjuk, most éppen ennyire futotta a kreativitásom. Szóval merry Christamas for evrivan, annak is, akit szeretek, annak is akit gyűlölök. Igyatok sok likőrt, szilveszterkor pedig tessék berúgni! Hiszen csak évente egyszer van.

 

 

 

 

 

Címkék: Karácsony, Minden, Tag