Halloween TAG

Először is kezdeném egy nem mindennapi módon, de ez csak azért nem mindennapi, mert eddig ilyen nem volt: a Ruhák- Kritika tőlem 3.része 2136 kattintást ért el, ami nem csak magamhoz képest sok. Szóval ezt szeretném megköszönni, amikor megláttam ezt a brutális számot, nem akartam hinni a szememnek. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Kemény két év próbálkozás után ezt is sikerült elérnem, ezért pedig végtelenül hálás vagyok Nektek, akik rákattintottatok a cikkemre! Na, de mielőtt az egész átmegy abba, hogy azt fogom hinni, Oscar- díjat kaptam, és azért mondok köszönőbeszédet, inkább belekezdenék a mai cikk valódi témájába.

Esküszöm, és most már igyekszem betartani, hogy a későbbiekben csökkenjen majd a tagek száma, ám én vagyok elég anti-kreatív, hogy minden témához inkább egy taget töltsek ki, mintsem előrukkoljak valami újjal. Pedig szerettem volna valami egyedit most halloween alkalmából, de mivel az egyetlen egyéb ötletem a sminkes bejegyzés volt, az elő-halloween bulinkra pedig még a saját sminkemet sem én, hanem egy barátnőm készítette (említettem már, ennyire nem tudok bánni a sminkcuccokkal?), ezért nem igazán lett volna hiteles, így végül sablonosabb lettem. Mindegy, kezdjünk is bele.

 A kérdéseket a http://tipegozombi.blogspot.sk blogoról szedtem, úgyhogy csekkoljátok ezt is!

Mi a kedvenc halloweeni filmed? Én nem kifejezetten azt veszem, hogy amit halloweenkor nézünk, mert idén konkrétan nagy filmezést terveztünk, amiből végül annyi lett, hogy egy darab 45 perces 11.22.63.- részt néztünk meg, aztán meg inkább már nem filmeztünk. De ha horrorok közül valamit ki kell emelnem, akkor nekem egyértelműen az Insidious első két része győzedelmeskedne. A harmadik már gagyi lett, de szerintem ez azon kevés filmek egyike, ahol a folytatás jobb, mint az eredeti, ugyanis az egymáshoz szorosan kapcsolódó első két rész közül nekem egyértelműen a 2. tetszett jobban, ami jóval fordulatosabb is volt. Mostanában egyébként viszonylag sok horrort és krimit nézünk a barátnőimmel, újabban a Stephen King- adaptációkra vagyunk rákattanva, de igazából tőle még csak krimiket láttunk, horrort nem. Mindegy, maradjunk az Insidiousben.

Mennyire élvezed/várod a halloweent? Miért? Idén nagyon vártam, mert bár naptárilag csak holnap lesz halloween, azaz október 31., de mi a barátnőimmel pénteken tartottuk, amit egyébként már hetekkel előtte nagyban terveztünk, szóval ezt most nagy várakozás előzte meg. De alapjában véve nem szoktam tartani ezt az ünnepet, pedig a hangulata nagyon bejön. Mégis merem azt állítani, ha jövőre is szervezünk egy ilyen bulit erre a napra, akkor már most várom!

Válassz három valakit, akinek beöltöznél! Nos, ebben az évben nem voltam a legkreatívabb (a barátnőimmel ellentétben, egyébként), kaptam egy fekete szemhéjpúdert tusvonallal, vörös rúzst, fehér púderrel lesápasztottuk az arcomat, és ennyi, a külsőm meg egy arisztokratikus, középkorú vámpírnagyasszonyra emlékeztetett, úgyhogy végül vámpír lettem, utólagosan kaptam egy művér csíkot a szám alá. Igazából a cikk eredetijében a szerző kiemelte Morticia Adamst, az Addams Family pedig nagy kedvencem, bár igaz, én a labda alakú fejemmel sosem leszek Morticia, de azért kipróbálnám. Másik, akire alkatban és arcra sosem hasonlítanék, de beöltöznék neki, az Szörnyella de Frász, karakteres gonosztevő, mindenképpen megéri megidézni őt. Vannak még tippjeim, de egyik sem ez a "wow, de nagyon be akarok ennek öltözni"- típusú. Talán még egy babás stílusú valami jöhetne, Anabelle például, de ez sem biztos. Mivel az eredeti cikk írója is megengedte magának, hogy Monster High- karaktereket kiemeljen, nekem pedig van egy fura elferdülésem, és mai napig szeretem ezt a mesét (erről árulkodik a blogon lévő 2 bejegyzés a témával kapcsolatosan), ezért közülük is kiemelném Draculaurát, akit meg is lehetne belőlem formálni, illetve Cleót, aki csak egyszerűen nagyon szívesen lennék. Ja, és ne felejtsük ki Operettát sem, ők hárman, akiknek szívesen belebújnék a bőrébe egy halloween alkalmával.

Mi a kedvenc halloweeni dekorációd? Az a nagy igazság, hogy a családom nem a legnagyobb halloween-fan, így nálunk ilyen sosincs, de azért kiemelem, hogy a gyönyörű mintákkal díszített töklámpások nagyon szép dekorációk tudnak lenni.

Mi a kedvenc édességed? Igaz, mostanában nem eszek annyi édességet, mióta életmódot váltottam (egyébként szerintem erről is lesz majd a későbbiekben egy bejegyzés), de igazából az édességek 90%- át imádom. A legnagyobb kedvenceim talán (most egy kis nem fizetett promóció) a Milka csoki, sokfajta ízben, valamint a Skittles cukorka.

Melyik a kedvenc fantázialényed? Bár én, ha tehetném, egyértelműen szellemmé változnék, de egyébként a kedvenceim a vámpírok. Tekintsünk el a fénytől való félelemtől, ahogyan a fokhagyma-undortól is, ugyanis ezek csak kitalált hülyeségek, szerintem a vámpírok ennél sokkal "bedeszebbek". Kifinomultak, elegánsak, kegyetlenek és előkelőek- abszolút illenek hozzám.

Mitől irtózol/félsz? Irtózni irtózom a bogarak bármely fajtájától (igen, a pillangóktól és a katicáktól is), az egerektől és hasonlóktól. Félni a magasságtól és a bezártságtól félek nagyon, plusz nagyon félek a kutyáktól is. Igen, tudom, ez az emberek legnagyobb részének totál érthetetlen, pláne, ha hozzáteszem azt is, hogy soha életemben egy kutya sem harapott meg vagy hasonló. Tehát nekem magyarázhatják, hogy nem harap az adott kutya, attól még nem fogok kevésbé félni. Ennek ellenére semmi bajom ezekkel az állatokkal, azzal sem, ha valaki szereti őket, amíg a gazdája pórázon fogva sétáltatja, felőlem nyugodtan, hiszen senkire sem kényszeríthetem rám, hogy féljen tőlük, de ugyanígy rám sem erőltethetik azt, hogy ne. Nem hiszem, hogy furcsább nem létező vagy legalábbis nem látható dolgoktól rettegni, mint a kutyáktól, amik nap mint nap átsétálnak mellettem az utcán.

Hiszel a szellemekben? Nem a gonosz, megszállós, horrorokban látott szellemekben, de abban biztos vagyok, hogy miután meghaltunk, a lelkünk vissza tud térni, körül tud nézni a Földön. Tehát igen, egészséges módon hiszek bennük.

Ha egy töklámpás fényében találkozhatnál valakivel (akárkivel, élő, halott, kitalált, igazi, mindegy) ki lenne az? Miért? Húha. Hát ez egy jó kérdés. Stephen Kinggel nagyon szívesen beszélgetnék, a műveiből kikövetkeztethető, hogy igen csak érdekes figura. Más most hirtelen nem jut eszembe, de az biztos, hogy szívesen cseverésznék egy töklámpás fényében több híres fantázialénnyel, például Drakula gróffal. Igazán hangulatos volna.

Faragtál már valaha töklámpást? Nem, bár az iskolánkban már második éve volt töklámpásfaragó-verseny, én nem neveztem be rá, nem is fogok. Igazából idén terveztünk a barátnőimmel, de ezt a programot végül lefújtuk.

 

Na, hát ma ennyire futotta a kreativitásomból, remélem, azért annyira nem lett unalmas. Köszönöm, ha végigolvastad, további szép napot!

 

 

 

 

Címkék: Minden, Tag